SALAM-Aisyah Binti Rahim

SALAM
...
Dari:
Aisyah Binti Rahim (avr2009@bezeqint.net)
...
Tambah ke Kontak
Kepada:
Salam Sejahtera



Saya Aisyah Rahim berasal dari malaysia dan sekarang saya bekerja di UK . Anda mungkin terkejut dengan email ini tetapi saya harap anda cuba baca dan fahami tentang bisnes ini. Produk Ini di panggil Saphire Blue Stone ia adalah sejenis mineral yang di gunakan untuk membuat cincin, rantai, jubin marmar dan barangan berharga lain yang terkenal di dunia.



Buat masa sekarang pihak kami hanya ada satu syarikat yang membekalkan produk ini dimana syarikat tersebut berada di Dubai.dan mereka mendapat bekalan daripada seorang wanita yang berada di malaysia dengan harga yang murah dan menjual kepada syarikat yang saya bekerja dengan harga yang tinggi.



Pihak kami memerlukan bekalan tersebut dengan segera dan bercadang untuk mendapatkan produk ini terus daripada pembekal daripada malaysia . Saya merekomen kepada anda kerana saya memerlukan seorang yang boleh dipercayai yang mana akan bertindak sebagai wakil saya untuk mengendalikan segala urusan di Malaysia.



Saya tidak mahu agen dari malaysia tersebut berhubung terus dengan syarikat kerana mereka akan mengaut keuntungan di pihak mereka sahaja. Produk ini di jual di malaysia pada harga 6250 usd per kg dan syarikat membelinya dengan harga 11,500 usd per kg.



Sila hubungi saya semula untuk maklumat lanjut ataupun anda boleh hubungi saya melalui email ataupun dengan nombor berikut.



Sekian



Aisyah

aisyah.rahim04@sify.com

00447031846572

Berlangganan update artikel terbaru via email:

0 Response to "SALAM-Aisyah Binti Rahim"

Post a Comment

Iklan Tengah Artikel 2

Iklan Bawah Artikel